Navigation Menu+

I AM GREEK AND I WANT TO GO HOME

Posted on Jan 7, 2017 | 0 comments

 

 

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΠΑΕΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΥΔΟΣ

ΜΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΘΛΙΜΜΕΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΥΑΤΙΔΑΣ

 

karagiosis_1a[1]

 


 

CARYATIDS OF GREECE

 

 


 

ΣΤΑΣΟΥ ΞΑΝΑ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΑΔΕΛΦΕΣ ΣΟΥ

 

Όταν παρατηρώ την Καρυάτιδα στο Βρετανικό μουσείο

νιώθω σαν να με κοιτάζει κατάματα  κάποιο άγριο Λιοντάρι

που όμως έχει βλέμμα γιομάτο θλίψη

εγκλωβισμένο πια σε κήπο ζωολογικό

δηλαδή διωγμένη απ’ το φυσικό της  ΕΡΕΧΘΕΙΟ περιβάλλον

γιατί όπως Λιοντάρι θεωρείσαι ορθά ο βασιλιάς των ζώων

έτσι κι οι Καρυάτιδες πρεσβεύουν

ολόλαμπρα κάθε πνευματικό πολιττισμό

άρα μάλλον δίκαια πρέπει να υπολαμβάνονται

ως ανθρώπινες βασίλισσες

ακούγονται σε κήπους και μουσεία

καθώς νυχτώνει κλάματα λυπητερά πολύ

εκ άνωθεν ποιήσεως

προκύπτεις αναπόφευκτα λογικό συμπέρασμα εσύ:

είναι ψυχικά αναγκαίο ας επανατοποθετηθεί η Καρυάτιδα

στον Ελλαδικό χώρο φωτεινό του ήλιου

επιτέλους στάσου ξανά περήφανη δίπλα στις αδελφές σου

©MENELAOS KARAGIOZIS, HELLENIC POETRY 2017


I AM GREEK AND I WANT TO GO HOME

 

 

 


 

 

“Η Καρυάτιδα” παιδική ιστορία παραγωγής Δήμου Περιστερίου

 

 


 

 

Πάντες ἄνθρωποι τοῦ εἰδέναι ὀρέγονται φύσει.

  • Όλοι οι άνθρωποι από τη φύση τους επιθυμούν την γνώση.

  • Μεταφυσικά – Βιβλίο Α

 

85[1]


 

 

Θρήνος για την κλεμμένη Καρυάτιδα

 

 

 

Ο σκοπός της τέχνης δεν είναι να αναπαραστήσει την εξωτερική εμφάνιση των πραγμάτων, αλλά την εσωτερική τους σημασία.


 

 

Η πληγωμένη Καρυάτιδα

 

 

 


 

Τὰς δ᾽ ἀρετὰς λαμβάνομεν ἐνεργήσαντες πρότερον, ὥσπερ καὶ ἐπὶ τῶν ἄλλων τεχνῶν· ἃ γὰρ δεῖ μαθόντας ποιεῖν, ταῦτα ποιοῦντες μανθάνομεν

Τις αρετές τις αποκτούμε αφού πρώτα τις εφαρμόσουμε στην πράξη, όπως ακριβώς γίνεται και στις άλλες τέχνες· τα πράγματα δηλαδή που πρέπει πρώτα να τα μάθουμε προτού αρχίσουμε να τα κάνουμε, τα μαθαίνουμε κάνοντάς τα

 

r5[1]

 


 

 

Νίκος Παπάζογλου, Καρυάτιδα

 

 


 

Δίκαιος δὲ καὶ σώφρων ἐστὶν οὐχ ὁ ταῦτα πράττων, ἀλλὰ καὶ [ὁ] οὕτω πράττων ὡς οἱ δίκαιοι καὶ σώφρονες πράττουσιν. εὖ οὖν λέγεται ὅτι ἐκ τοῦ τὰ δίκαια πράττειν ὁ δίκαιος γίνεται καὶ ἐκ τοῦ τὰ σώφρονα ὁ σώφρων·

Δίκαιος όμως και σώφρων άνθρωπος δεν είναι αυτός που κάνει τις πράξεις αυτές, αλλά αυτός που τις κάνει και με τον τρόπο που τις κάνουν οι δίκαιοι και οι σώφρονες άνθρωποι. Σωστά λοιπόν λέμε ότι ο άνθρωπος γίνεται δίκαιος από τις επανειλημμένες πράξεις δικαιοσύνης, ή ότι ο άνθρωπος γίνεται σώφρων από τις επανειλημμένες πράξεις σωφροσύνης·


 

 

Η 6η Καρυάτιδα

 


 

«… Όταν έγινε η έφοδος στην πύλη των Καρυάτιδων ο πυρετός ανέβηκε τόσο που ο Αιδεσιμότατος Hunt έριξε την ιδέα να μετακινηθεί όλο το κτίριο αν από τη Βρετανική πολεμική μηχανή μπορούσε να αποσταλεί ένας άνθρωπος γι΄ αυτό. Ο Elgin ανατρίχιασε με την ιδέα και ζήτησε να σταλεί ένα καράβι. Το αίτημα δεν θεωρήθηκε εξωφρενικό, αλλά εκείνη τη στιγμή, δεν υπήρχε διαθέσιμο καράβι (φαντάζεστε τι θα γινόταν αν υπήρχε).
Για να αφηγηθώ όλη την τερατωδία χρειάζεται αρκετός χρόνος και αρκετή ψυχραιμία. Οι λέξεις “λεηλασία”, “ερήμωση”, “αχαλίνωτη καταστροφή”, “αξιοθρήνητη συντριβή και συμφορά” δεν είναι δικές μου για να χαρακτηριστεί το γεγονός. Ειπώθηκαν από τους σύγχρονους του Elgin. Ο Horace Smith αναφέρεται στον Elgin σαν τον “ληστή των μαρμάρων”. Ο Lord Byron τον αποκάλεσε πλιατσικολόγο. Ο Thomas Hardy χαρακτήρισε αργότερα τα μάρμαρα σαν “αιχμάλωτους σ΄ εξορία”…»

Απόσπασμα από ομιλία της Μελίνας Μερκούρη
στο OXFORD UNION, 12 Ιουνίου 1986

 

 

καὶ φίλων μὲν ὄντων οὐδὲν δεῖ δικαιοσύνης, δίκαιοι δ’ ὄντες προσδέονται φιλίας, καὶ τῶν δικαίων τὸ μάλιστα φιλικὸν εἶναι δοκεῖ.

Όταν οι άνθρωποι συνδέονται ανάμεσά τους με φιλικούς δεσμούς, δεν υπάρχει ανάγκη δικαιοσύνης, αλλά και δίκαιοι να είναι, και πάλι έχουν ανάγκη της φιλίας, και φαίνεται πως η υπέρτατη δικαιοσύνη, βρίσκεται ανάμεσα στους φίλους.

 

1-1[1]

 


 

Εκδήλωση διαμαρτυρίας στο Λονδίνο για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα

 

 

Όλες οι ανθρώπινες πράξεις έχουν ως αίτιο ένα από τα εξής επτά: τύχη, φύση, παρόρμηση, συνήθεια, λογική, πάθος, πόθο.


 

Περιήγηση στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης

 

 


 

Όσοι μελέτησαν την τέχνη της διοίκησης, έχουν πεισθεί ότι η τύχη των κρατών εξαρτάται κυρίως από την εκπαίδευση των νέων.

 

sofa[1]


 

ΟΙ ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΟΥΚΟΥΡΑ

 

ΟΛΟΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΛΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ , ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ


 

Ο Λιαντίνης στην Ακρόπολη

 

ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ , ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ . ΓΙΑΤΙ , ΤΟ Ν’ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΕΙΣ ΤΑ ΟΣΑ ΕΠΑΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ


 

 

Τα μυστικά του Παρθενώνα – Ντοκιμαντέρ

 

 


 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΤΙ . ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ . ΜΟΝΟΝ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ , ΔΗΛΑΔΗ , ΟΧΙ ΤΟ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ’ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ

 

aristotelis[1]


 

 

Ακρόπολη ~ Η μηχανή του χρόνου

 

 

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΧΩΣ ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΟΣΙΟ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟ ΠΛΑΣΜΑ


 

 

Ο Παρθενώνας – PROJETHOMERE

 

 

Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΜΟΝΟΣ , ΟΥΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ


 

 Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ~ Ελγίνεια Μάρμαρα / Elgin Marbles

 

 


 

ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΔΙΑΦΘΕΙΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ , ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ

 

 

slide_7[1]


 

Η Μηχανή του Χρόνου «ΚΛΕΜΜΕΝΗ ΕΛΛΑΣ» Α ΜΕΡΟΣ

 

 

Η «ΚΛΕΜΜΕΝΗ ΕΛΛΑΣ»: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΑ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΦΙΛΟΙ ΠΕΡΙΗΓΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ»

Η «Μηχανή του Χρόνου» είναι μια εκπομπή που δημιουργεί ντοκιμαντέρ για ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα. Επίσης παρουσιάζει αφιερώματα σε καλλιτέχνες και δημοσιογραφικές έρευνες για κοινωνικά ζητήματα που στο παρελθόν απασχόλησαν έντονα την ελληνική κοινωνία.

Τη λεηλασία των αρχαίων ελληνικών μνημείων από τον Έλγιν μέχρι τον Κόκερελ παρουσιάζει η «Μηχανή του Χρόνου» με τον Χρίστο Βασιλόπουλο
Την αρχή έκανε ο λόρδος Έλγιν, που απέσπασε γλυπτά από την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα, προκαλώντας μεγάλες φθορές στο μνημείο.
Η εκπομπή απαντά στο ερώτημα πως έστησε την επιχείρηση αρπαγής και πως ξεπέρασε τις διεθνείς αντιδράσεις και φωτίζει την μετέπειτα πορεία του στη Βρετανία. Η έρευνα δείχνει πως πολλοί αρχαιόφιλοι «εμπνεύστηκαν» από τις αρπαγές του Έλγιν και τους έστησαν δικές τους επιχειρήσεις.
Η ομάδα του βρετανού Ρόμπερτ Τσαρλς Κόκερελ, που αποτελείτο από έναν Γερμανό και ένα Δανό, απογύμνωσαν δυο κορυφαίους Αρχαίους Ελληνικούς ναούς, υπό το πρόσχημα της αρχαιοφιλίας και της επιστημονικής έρευνας:
Τον Ναό της Αφαίας στην Αίγινα και στον Ναό του Επικούρειου Απόλλωνα στην Ηλεία.

Ο Χρίστος Βασιλόπουλος κατέγραψε τις αρπαγές με την βοήθεια αρχαιολόγων και ιστορικών που παρουσιάζουν τις ιστορίες μέσα από τους δύο ναούς. Οι ειδικοί περιγράφουν την ιστορία του κάθε μνημείου αλλά και το πώς τμήματά τους κατέληξαν στο Λονδίνο και το Μόναχο.

Είναι εντυπωσιακό ότι ακόμα και αυτοί που αρχικά κατήγγειλαν τους αρχαιοκάπηλους μπήκαν τελικά στο πειρασμό και άρπαξαν ελληνικές αρχαιότητες. Αυτό έπραξε ο επικριτής του Έλγιν, Έντουαρτ Κλάρκ, ο οποίος έκλεψε την περίφημη Καρυάτιδα της Ελευσίνας, που σήμερα εκτίθεται στην Βιβλιοθήκη τους Κέημπριτζ.

Στην εκπομπή μιλούν οι υπεύθυνοι αρχαιολόγοι των μνημείων: Ελένη Μπάνου έφορος Αθηνών, Θέμης Βάκουλης, αρχαιολόγος, Γεωργία Χατζή- έφορος Ηλείας, Κώστας Παπαδόπουλος- μηχανικός Ναού Επικούρειου Απόλλωνα, Ελίνα Σταματάτου – αρχαιολόγος, Κατερίνα Ταυρή- ξεναγός, Μαίρη Αδαμοπούλου- δημοσιογράφος, Αγγελική Κοσμοπούλου – αρχαιολόγος, Αυγή Καλογιάννη- ξεναγός, Θάνος Σίδερης- αρχαιολόγος και άλλοι επιστήμονες.

Παρουσιαστής: Χρίστος Βασιλόπουλος

 

 


 

Losing Their Marbles – Greece

 

 

Η ΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΟΗΣΙΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

 

etos-aristoteli[1]


 

 

Send them back: The Parthenon Marbles should be returned to Athens

 

 


 

WE ARE WHAT WE REPEATEDLY DO, EXCELLENCE, THEREFORE, IS NOT AN ACT BUT A HABIT

 

51[1]


 

British Museum Parthenon Marbles Demonstration 23/10/10

 

 


 

On Saturday 23rd October 2010, a group of people from the “Bring them Back” campaign, organised by members of ‘METOPO’, the Cypriot Student Movement in the UK, met outside of London’s British Museum to hold a sanctioned silent demonstration to demand the return of the Parthenon Marbles. The demonstration was attended by about 60 people, and passed without incident. Most of the attendees were of Greek and Cypriot origin, but there was a notable minority of British people present, including Matthew Taylor, a representative of the International Association for the Reunification of the Parthenon Marbles, an organisation which consists of 17 member organisations in 16 different countries from around the world seeking to restore the Parthenon Marbles to Greece.

The protest was met with some interest by passers by and visitors to the Museum who stopped to observe the proceedings and the slogans on the demonstrators’ banners. The event concluded with a short speech by METEPO General Secretary Maria Stylianou explaining the purpose of the demonstration and a brief chant of “bring them back!” by the attendees.

Find out more about the campaign at BRINGTHEMBACK

 

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΛΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΝΤΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΝ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΓΕΝΝΗΣΑΝ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΖΗΝ ΚΑΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟ ΕΥ ΖΗΝ

 

 

222522555[1]


 

 

 

“Elgin Marbles” CNM Reports

 

 


 

The Parthenon Marbles, also known as the Elgin Marbles, are a collection of classical Greek marble sculptures inscriptions and architectural members that originally were part of the Parthenon and other buildings on the Acropolis of Athens. The British had obtained a controversial permit from the Ottoman authorities to remove pieces from the Acropolis.

In the early 1800’s Elgin’s agents removed about half of the surviving sculptures of the Parthenon, as well as architectural members and sculpture from the Propylaea. The Marbles were transported by sea to Britain where the acquisition of the collection was supported by some, while other critics compared Elgin’s actions to vandalism or looting.

Following a public debate in Parliament and subsequent exoneration of Elgin’s actions, the marbles were purchased by the British government in 1816 and placed on display in the British Museum, where they stand today on view in the specially built Duveen Gallery. The debate continues as to whether the Marbles should remain in the British Museum or be returned to Athens.

Bill Schmidt, a CNM reporter, takes an indepth look at these fascinating marvels and their controversial history. Directed and produced by Harvey T. Siegel. Filmed entirely on location in London, England. ©2012

 

 ΟΙ ΗΘΙΚΕΣ ΑΡΕΤΕΣ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ

11324419_510145269150277_879152591_n[1]


 

 

George Clooney & Bill Murray Interview – Elgin Marbles Controversey

 

 

Όταν άκουσε ότι κάποιος τον κορόιδευε, «όταν λείπω, μπορούν και να με μαστιγώσουν», είπε

 


8ae0cdccd837e72333ebb7efb8579d7e[1]

 

 The Elgin Marbles BBC

 

 

 

 

 


 

 

The Curse of the Elgin Marbles

 

 

episode: 3
In 1803, more than 200 pieces of marble statues and friezes, considered to be among the highest expressions of classical civilization, were removed from the ancient Parthenon in Athens and taken to England. The feat was the work of Scottish Lord Thomas Elgin, British Ambassador to Constantinople, in his attempt to rescue the pieces from certain devastation by Turkish troops. Instead of accolades for his accomplishment, Elgin met with imprisonment, bankruptcy and the loss of his wife. Even the marble he had tried to preserve became a subject of intense controversy, prompting poet Lord Byron to allegedly write, “What the Goths spared, the Scots destroyed.”

 

 

Η μοχθηρία και η αδικία υπάρχουν από πρόθεση και όχι τυχαία ή κατά λάθος.

 


 

 Ο Παρθενώνας του Κώστα Γαβρά

 

 

 

Είναι χαρακτηριστικό του καλλιεργημένου μυαλού να μπορεί να απολαύσει μια ιδέα χωρίς να την αποδεχθεί.


 

Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

 

 

Είναι χαρακτηριστικό του μεγαλόψυχου ανθρώπου να μη ζητάει χάρες, αλλά να είναι έτοιμος να κάνει το καλό στους άλλους.


 

Αριστοτέλης (Aristotelis) Μελοποιημένα Αποφθέγματα

 

 

 

Είμαστε όλοι φίλοι των ευτυχούντων, ενώ των δυστυχούντων δεν είναι φίλος ούτε ο πατέρας.

 


 

 

 

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΠΕΡΙΚΛΕΕΣΤΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ

 

 

Ξεχώρισε από παλιά το Ελληνικό έθνος από τους βαρβάρους όντας πιο ικανό και περισσότερο απαλλαγμένο από την ηλιθιότητα

 


 

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

 

 

Οι μητέρες αγαπούν τα παιδιά τους πιο πολύ από τους πατεράδες. Κι αυτό, διότι πρώτον ο τοκετός είναι οδυνηρός, και δεύτερο, είναι σίγουρες ότι τα παιδιά που γέννησαν είναι δικά τους

 


 

 

Έτσι βλέπω τον κόσμο Επεισόδιο 15

 

 

Άμιλλα είναι η τάση να φτάσει κανένας τον άλλον, που τον θαυμάζει, ή και να τον ξεπεράσει, χωρίς να αισθάνεται φθόνο, αν ο άλλος τον ξεπερνάει.

 


 

 

 

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΠΕΡΙΚΛΕΕΣΤΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ

 

 

Κάθε εργασία επί πληρωμή αποσπά και φθείρει το μυαλό.

 


 

 

 

Αριστοτέλης Animated Φιλόσοφοι

 

 

Τα περισσότερα από αυτά που θα γίνουν στο μέλλον είναι ίδια μ’ αυτά που έχουν γίνει

 


 

 

 

Ομιλία για το Έργο του Αριστοτέλη του κ. Θεοδόση Τάσιου

 

 

 

Το κύριο γνώρισμα του πολίτη είναι η συμμετοχή στην απονομή δικαιοσύνης και στην άσκηση εξουσίας

 


 

 

Ανδρείος είναι αυτός που δεν φοβάται τον τιμημένο θάνατο

 

aristo2[1]

 

Ο Αριστοτέλης μπροστά από την προτομή του Ομήρου, έργο του Ρέμπραντ (1653, Μητροπολιτικό Μουσείο Νέας Υόρκης).

 


 

 

Ποιός είναι πολίτης; Πολίτης είναι αυτός που είναι ικανός να κυβερνήσει και να κυβερνηθεί.

 

 

aristo4[1]

 

Σελίδα από έκδοση των Απάντων του Αριστοτέλη που κυκλοφόρησε το 1483 (Βιβλιοθήκη και Μουσείο Μόργκαν, Νέα Υόρκη).

 


 

 

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *